امداد خودرو و امداد سیار شرکت آرتا تاک موتور
الف: شرح کلی عملکرد و خدمات امدادی:
1 – از اهداف امداد خودرو و امداد سیار، رفع مشکلات جزئی در محل و در صورت نیاز حمل خودرو به تعمیرگاه است.
2 – خدمات قابل اجرا در بخش امداد خودرو و امداد سیار عبارتند از:
- تعویض باطری
- راه اندازی خودروهای خاموش
- تعویض فیوز(ها) در صورت نیاز
- رفع مشکلات الکتریکی جزئی در صورت نیاز
- تعمیر موقت سیستم های مکانیکی
- تعمیر خودرو در محل مشتری
3 – هماهنگی های لازم در ارتباط با انتقال خودروهای غیرقابل تعمیر.
4 – ارائه خدمات اضطراری در محل برای مشتریان.
5 – انجام تعمیرات جزئی در محل و رسیدگی به خودروهای خراب شده.
6 – نظارت بر تجهیزات و آمادگی خودرو های امدادی و اطمینان از وجود کلیه ابزار و امکانات در خودرو امدادی.
7 – نظارت بر سرپرستی مربوطه دال بر رعایت استانداردهای ایمنی در امدادرسانی.
8 – تعویض لاستیک و پنچرگیری در صورت لزوم انتقال سرنشینان به نزدیکترین شهر و اطمینان از انتقال ایشان در جاده های خارج از شهر.
9 – درخواست رویت کارت شناسایی امدادگر و توجه به لباس فرم ایشان.
10 – اشکال منجر به توقف خودرو، از انتقال و تغییر مکان خودرو خودداری نموده و با مرکز امداد خودرو مازراتی تماس حاصل فرمایید.
11 – پس از دریافت خدمات و تعمیر یا انتقال خودرو، ما را از نظرات خویش در لینک نظرسنجی شرکت آرتا تاک موتور مطلع فرمایید.
12 – تعویض قطعه به عهده کارشناس و تکنسین اعزامی آرتا تاک موتور می باشد.
13 – هرگونه تعویض قطعات، طبق استانداردهای شرکت مازراتی می باشد.
14 – ارائه خدمات به خودروهایی است که در جاده، پارکینگ یا محل مشتری دچار مشکل شده اند.
ب: ارائه خدمات اضطراری در محل برای مشتریان:
ارائه خدمات فوری و حرفه ای به خودروهایی است که در جاده، پارکینگ یا محل مشتری دچار مشکل شده اند و هدف این خدمات، رفع مشکلات جزئی در محل و کاهش نیاز به حمل خودرو به تعمیرگاه است.
ج: انتقال خودروهای غیرقابل تعمیر:
در صورتی که مشکل خودرو فراتر از تعمیرات جزئی باشد، هماهنگی های لازم برای انتقال خودرو به اولین تعمیرگاه صورت می پذیرد. این شامل ارتباط با بخش حمل و نقل، اختصاص خودروبر و تعیین تعمیرگاه مقصد میباشد.
د: تنظیم و صدور صورتحساب تعمیرات خودرو:
- تنظیم و صدور صورتحساب تعمیرات انجام شده.
- صورتحساب شامل هزینه های قطعات مصرف شده، دستمزد تعمیرات، هزینه حمل و نقل(در صورت نیاز) می باشد.
- در صورتی که، خودرو تحت پوشش خدمات گارانتی باشد، هماهنگی های لازم در ارتباط با بخش مالی و گارانتی صورت می پذیرد.
ه: آمادگی خودروهای امدادی شرکت آرتا تاک موتور:
- خودروهای امدادی شرکت آرتا تاک موتور همیشه در شرایط مطلوب نگهداری می شوند.
- مجهز به تجهیزات و اقلام تند مصرف، ابزار و قطعات یدکی پرکاربرد می باشند.
و: مدیریت ارتباط با مشتریان و ارائه گزارش های امدادی:
- پس از ارائه خدمات، ثبت اطلاعات تعمیرات انجام شده و ارائه گزارش به بخش خدمات پس از فروش از اهم وظایف ایشان است.
- اطمینان از رضایت مشتری دال بر خدمات ارائه شده و ارائه اطلاعات کافی و وافی درباره مشکل خودرو.
- بر اساس فرم و داده های ثبت شده، زمینه های تحلیل مشکلات و بهینه سازی فرآیندهای امدادی که برای برنامه ریزی آتی دپارتمان ضروری است.
ز: آموزش و ارتقای مهارت تکنسین های امداد خودرو:
- برنامه ریزی دوره ای آموزش تکنسین های امداد خودرو الزامی است.
- برنامه ریزی آموزش ها شامل روش های عیب یابی، نحوه استفاده از ابزارهای مورد نیاز و کمک به رشد و بالا بردن سطح کیفی همکاران امداد خودرو می باشد.
- آموزش تکنیک های ارتباط با مشتری، رعایت کلیه آداب و معاشرت و برخورد مناسب با مشتری، رعایت استانداردهای ایمنی و نهایتاً اجرای تعمیرات سریع و موثر در محل.
ح: تلفن های اضطراری امداد خودرو آرتا تاک موتور:
- مرکز تماس های اضطراری امداد خودرو آرتا تاک موتور همه روزه از ساعت 8:30 الی 17 پاسخگوی مشتریان محترم می باشد.
- از ساعت 17 به بعد کشیک امداد خودرو آرتا تاک موتور آماده هرگونه پاسخ و اقدام در جهت امدادرسانی به صاحبان محترم خودروهای مازراتی می باشد.
- تلفن: 5-66439992-021
- تلفن همراه: 09026439992
مشتریان و صاحبان محترم خودروهای مازراتی:
امداد خودرو آرتا تاک موتور قلب تپنده و یکی از مهم ترین بخش های خدمات پس از فروش شرکت می باشد. به منظور کاهش زمان انتظار مشتریان معاونت خدمات پس از فروش و لجستیک با پیگیری های لازمه نظارت مستقیم بر عملکرد همکاران عزیز امداد خودرو داشته و آمادگی دریافت انتقادات و نظرات اصلاحی مشتریان محترم در بهبود روند عملکرد این بخش می باشد. لطفاً ما را در بهبود کیفیت کار بهتر یاری فرمائید.